Biuro Zamówień Publicznych

  1. Biuro Zamówień Publicznych mieści się w budynku Urzędu Miejskiego przy ulicy 11-go Listopada 20, pokój nr 117, I piętro, tel. +48 032 267 70 41 do 44 wew. 238, tel. +48 032 267 91 34; e-mail: wim@um.bedzin.pl
  2. Kierownik Biura - Jacek Pawełek, pokój nr 117, I piętro, tel. +48 032 267 70 41 do 44 wew. 238 lub +48 032 267 91 34.
  3. Do szczegółowych zadań Biura  należą sprawy:
  • Koordynacja zadań związanych z  ustawą Prawo zamówień publicznych.
  • Przyjmowanie wniosków o przeprowadzenie postępowania dotyczącego  zamówień  publicznych.
  • Wnioskowanie do Prezydenta  Miasta o powołanie komisji przetargowej.
  • Udział w pracach komisji przetargowych.
  • Przygotowywanie i dystrybucja materiałów przetargowych.
  • Fakturowanie sprzedaży materiałów przetargowych.
  • Zamieszczanie ogłoszeń o przetargach  w internecie i na tablicy  ogłoszeń w Urzędzie Miejskim.
  • Prowadzenie rejestru  dokumentacji zamówień publicznych i umów  zawartych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych .
  • Archiwizacja dokumentacji zamówień  publicznych i umów  zawartych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych .
  • Przygotowywanie projektów umów, aneksów umów  zawartych w trybie ustawy Prawo zamówień publicznych .
  • Opracowywanie i ogłaszanie w biuletynie  zamówień publicznych rocznych planów zamówień publicznych.
  • Opracowywanie wszelkich opinii, uwag oraz propozycji  dotyczących umów o zamówieniach publicznych.
  • Przygotowywanie sprawozdań z przeprowadzonych zamówień publicznych.
  • Przyjmowanie i wysyłanie  korespondencji.

Powrót

Metryka dokumentu

ukryj
Tytuł dokumentu:
Biuro Zamówień Publicznych
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Będzinie
Informację opublikował:
Data publikacji:
28.06.2003 17:59
Wytworzył lub odpowiada za treść:
Barbara Szkoda
Data na dokumencie:
Brak
Informację aktualizował:
Data aktualizacji:
20.04.2009 09:29