Referat Księgowości
-
Referat Księgowości mieści się w budynku Urzędu Miejskiego przy ulicy 11-go Listopada 20, pokoje: 204, 217, 227, 228.
-
Kierownik - mgr Urszula Witek, pokój nr 204, II piętro,
tel. +48 032 267 70 41 do 44 wew. 110, +48 032 267 91 10 -
Do zadań Refaratu należy:
-
obsługa finansowo-księgowa wydziałów Urzędu Miejskiego
-
opracowywanie projektów zarządzeń dotyczących prowadzenia rachunkowości, a w szczególności polityki rachunkowości, zakładowego planu kont, obiegu dokumentów finansowo-księgowych, instrukcji inwentaryzacyjnej
-
prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej w zakresie dochodów i wydatków budżetowych
-
nadzór i kontrola wydatków wydziałów merytorycznych Urzędu pod względem zgodności z planem finansowym, harmonogramem dochodów i wydatków oraz zasadami dyscypliny budżetowej
-
prowadzenie księgowości inwestycji realizowanych przez Urząd
-
prowadzenie ewidencji księgowej środków trwałych, wartości niematerialnych i prawnych, finansowego majątku trwałego Urzędu i gminy
-
dokonywanie umorzeń środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych
-
rozliczanie wyników inwentaryzacji i ujmowanie ich w księgach rachunkowych
-
prowadzenie księgowości syntetycznej i analitycznej w zakresie zadań zleconych gminie
-
prowadzenie księgowości w zakresie Gminnego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej
-
przygotowywanie materiałów analityczno-sprawozdawczych z wykonania budżetu
-
sporządzanie sprawozdawczości budżetowej
-
prowadzenie egzekucji niepodatkowych dochodów budżetowych
-
naliczanie wynagrodzeń pracowników, zasiłków chorobowych, rodzinnych, macierzyńskich, sporządzanie list płac,
-
naliczanie wynagrodzeń z tytułu umów cywilnoprawnych, sporządzanie list wypłat
-
naliczanie i wypłata diet radnych oraz osób pełniących funkcje publiczne
-
sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych PIT dla osób fizycznych z tytułu wynagrodzeń, umów zlecenia, o dzieło, stypendiów, diet i in.
-
dokonywanie wszelkich płatności bezgotówkowych oraz gotówkowych w kasach banku w tym wypłat wynagrodzeń
-
sporządzanie deklaracji i dokonywanie rozliczeń z urzędami z tytułów publicznoprawnych
-
sporządzanie deklaracji VAT-7 dla podatku od towarów i usług w oparciu o składane przez wydziały rejestry sprzedaży i zakupu oraz odprowadzanie podatku do Urzędu Skarbowego
-
sporządzanie sprawozdawczości statystycznej do GUS
-
naliczanie odpisu oraz prowadzenie obsługi finansowo-księgowej w zakresie zakładowego funduszu świadczeń socjalnych
-
zaopatrywanie, ewidencja, sprawozdawczość i egzekucja mandatów nakładanych przez Straż Miejską
Metryka dokumentu
ukryjTytuł dokumentu:
Referat Księgowości [KS]
Podmiot udostępniający informację:
Urząd Miejski w Będzinie
Informację opublikował:
Data publikacji:
28.06.2003 10:25
Wytworzył lub odpowiada za treść:
Barbara Szkoda
Data na dokumencie:
Brak
Informację aktualizował:
Data aktualizacji:
04.03.2010 15:08
Rejestr zmian dokumentu
04.03.2010 15:08 | Edycja dokumentu (Michał Wiśniewski) |
---|---|
07.04.2009 12:54 | Edycja dokumentu (Aleksandra Bartosz) |
06.04.2007 09:17 | Edycja dokumentu (Aleksandra Bartosz) |
19.12.2006 14:13 | Edycja dokumentu (Aleksandra Bartosz) |
28.06.2003 10:59 | Edycja dokumentu (Jacek Trześniewski) |
28.06.2003 10:25 | Utworzenie dokumentu. (Jacek Trześniewski) |